Stadion S22 kompletní renovace č.2

10.12.2017
by administrator

Stadion S22 ( 1960-1964)

technické parametry: R.v.: 1960, objem: 49,8ccm,  kompresní poměr: 7,5:1, výkon: 1,3kW při 4250 ot./min., max. rychlost: 45km/hod., spotřeba: 1,6l/100km.

Stadion S22 dodaný od zákazníka na kompletní renovaci.  Je kompletní, ale ve špatném mechanickém stavu a zcela nepojízdný. Majitel je lakýrník a tak jsme se domluvili, že mu motocykl dodáme rozebraný a on se o lakování postará.

20.9 Motocykl rozebrán a nachystán na lakování. Nyní začíná mravenčí práce a my třídíme, sepisujeme, chystáme várku dílů na chromování, zinkování, nikl. Čeká nás rozpůlení motoru, go podvozku, výplet kol, shánění chybějících a poškozených dílů…

21.9 rozebrán motor a hliníkové díly odeslány na chemický odlak

26.9 odlakované hlinkové díly, zbavené největších nečistot a karbonu předány na čištění hliníku do firmy cisteni-hliniku.cz

11/2017 – go motoru, vč. repase klikové hřídele, výbrusu a výměny opotřebovaných částí.

12/2017 – hotové lakování. Ještě sežene pár posledních chybějících dílů a jdeme skládat.

18.12/2017 – práce v plném proudu. Postupně zjišťujeme, co nám dodavatelé špatně zaslali, jaká replika nesedí, dokupují se drobnosti. Běžná rutina.

22, 23, 27.12 – dokončovací práce. Vše se ladí,seřizuje, zkouší. Vychytáváme poslední mušky a jdeme předávat.

28.12 – předání spokojenému majiteli. S požehnámím své drahé polovičky si mopeda vystavili do obýváku, aby ho měli pěkně na očích. 🙂

O autorovi

Ke starým československým motocyklům jsem poprvé přičichnul již v mládí, kdy jsem ve svých 14 letech dostal k narozeninám „pionýra“, jawu 50/21. V roce 2015 jsem se začal pracovat u renovační firmy. Renovace, opravy, servis a řešení problémů mě bavilo. Postupně jsem se zaměřil na generální opravy předních vidlic kývačka, repasi zadních tlumičů z Březnice, GO kluzáků pérák a výrobu mnoha dílů na ČZ skútry.

Zanechte komentář