ČZ 150c exportní

20.9.2017
by administrator

ČZ 150c exportní verze (1950-1953)

technické parametry: R.v.: 1951, objem: 148ccm,  kompresní poměr: 6,9:1, výkon: 6k při 6000 ot./min., max. rychlost: 85km/hod., spotřeba: 2l/100km.

Motocykl zakoupen na inzerát s původním technickým průkazem. Prvním majitelem bylo ministerstvo zdraví. Vzhledem ke špatnému počátečnímu stavu při koupi si projde kompletní renovací do původního stavu. Ponechán bude zřejmě v jednosedadlové verzi.

– motocykl rozebrán, díly se důkladně prošly a roztřídily na použitelné a nevhodné. Vytvořil se plán renovace a seznam věcí, které je nutné postupně sehnat, aby byl stroj kompletní. Snažíme se o originalitu a tak radši složitě hledáme na burzách, po inzertních serverech, než kupovat repliky.

– odeslány díly na chromování, nalakované středy kol na výplet

– rozebrán motor, klika a výbrus odeslány na repas

– probíhají klempířské práce, příprava na lakování. Došly chromované díly. Všechny nachystané části se začínají skládat na hromádku.

– motocykl nazpět od klempíře.  Začínáme pasovat a procházíme jednotlivé detaily. Motor hotov, kluzáky po repasi

– motocykl po laku a konečně se můžeme pustit do skládání z „připravené stavebnice“.

  • nyní čekáme na řidítka, které pro nás vyrábí p. Ryšavý, který to umí vážně perfektně.

O autorovi

Ke starým československým motocyklům jsem poprvé přičichnul již v mládí, kdy jsem ve svých 14 letech dostal k narozeninám „pionýra“, jawu 50/21. V roce 2015 jsem se začal pracovat u renovační firmy. Renovace, opravy, servis a řešení problémů mě bavilo. Postupně jsem se zaměřil na generální opravy předních vidlic kývačka, repasi zadních tlumičů z Březnice, GO kluzáků pérák a výrobu mnoha dílů na ČZ skútry.

1 komentář

  1. |

    Překrásný stroj který ani slova nedokážou popsat.

Zanechte komentář