-
ČZ 150C, r.v.1950, objem: 148ccm, kompresní poměr: 6,9:1, výkon: 6,0k při 6000 ot./min., max. rychlost: 58km/hod., spotřeba: 2,0l/100km. Motocykl dodán nekompletní, ale naštěstí bez zásadnějších zásahů kutila. Byla provedena kompletní renovace, vč. klempířských prací, pasování motocyklu, lakování, linkování, GO podvozku, prohlídka, očista a drobná oprava původního motoru, nová elektroinstalace, atd.
-
JAWA – ČZ 125/355 (1956-1960) Technické parametry: R.v.: 1958, objem: 123ccm, kompresní poměr: 7,0:1, výkon: 5,4k při 4700 ot./min., max. rychlost: 75km/hod., spotřeba: 3,0l/100km. Motocykl dodán rozebraný v krabicích, poskládaný z několika různých motocyklů a dokonce typů. Kastlík panelka, přední blatník z velké kývačky, podsedlové plechy a kryt řetězu 125/351, který nelze použít, protože nesedí. Motor sice kompletní, ale dobově upraven na 175ccm montáží […]
-
Jawa Bizon (1970-1972) Jeho vzhled je trošku kontroverzní a né každému se líbí. I přes to se stal legendou a dnes se jedná o poměrně vzácný model. Nevýhodou však je jeho krátká produkce a dnes již nemožné na něj cokoliv sehnat. My se zaměřili na přední vidlici, její části, složení a problémy. Těsnící a spotřební díly jsme se rozhodli sehnat české, nebo je […]
-
ČZ 250/471 (1974-81) Technické parametry: R.v.: 1975 , objem: 246ccm, kompresní poměr: 9,3:1, výkon: 17,0k při 5250 ot./min., max. rychlost: 120km/hod., váha: 142kg spotřeba: 4l/100km. Motocykl dovezen kompletní, což je u tohoto typu čezety důležité, protože se velmi špatně shání náhradní díly. Před zahájením renovace jsme Smolíka ještě zprovoznili a projeli, abychom si poslechli motor, zjistit celkový stav stroje a nutný rozsah oprav. […]