-
Jawa 350/354. r.v. 1961, objem: 344ccm, kompresní poměr: 7,0:1, výkon: 12kW při 4700 ot./min., max. rychlost: 120km/hod., spotřeba: 3-4l/100km. Motocykl dodán kompletní, bohužel ve velmi špatném stavu. Prošel si řadou domácích úprav jako například uřezání podsedlových plechů, montáží zástěrky, sedla z panelky. Motocykl si také prošel řadou pádů, které na motocyklu zanechali spostu stop. Byla provedena kompletní renovace, klempířských prací, pasování, nového laku, repase podvozku, […]
-
JAWA – ČZ 175/356 (1956-1960) Technické parametry: R.v.: 1958, objem: 172ccm, kompresní poměr: 7,0:1, výkon: 8,0k při 4500 ot./min., max. rychlost: 90km/hod., spotřeba: 3,0l/100km. Motocykl dodán jako kompletní, v minulosti prošel štětkolakem, ale naštěstí bez zásadnějších zásahů kutila. Byla provedena kompletní renovace, vč. laku, podvozku, motoru, elektroinstalace, atd. Barevná kombinace a provedení na přání zákazníka.
-
ČZ 175/502(1960-1964) Technické parametry: 175/502.00, R.v.: 1962, objem: 172ccm, kompresní poměr: 7,3:1, výkon: 9,5k při 4750 ot./min., max. rychlost: 85km/hod., spotřeba: 3,0l/100km. U tohoto motocyklu se jedná o dlouhodobý projekt, kdy nám prvně zákazník dodal podvozek na repas a lakování. Po delší době se ozval, že by rád GO motoru a nakonec to skončilo kompletní renovací, vč. přihlášení na veteránské značky. .
-
ČZ 175/501 (1957-1960) Technické parametry: 175/501.03, R.v.: 1959, objem: 172ccm, kompresní poměr: 7,0:1, výkon: 6,8k při 4750 ot./min., max. rychlost: 80km/hod., spotřeba: 3,0l/100km. Motocykl dodán rozebraný, po neprofesionálním lakování. Všechny ostatní díly vykazovali známky domácího kutila a tak jsme se rozhodli udělat vše od začátku. 9/2017 – Karoserie a podvozkové díly se očistily, roztřídily, odeslaly na odlak. štíty kol rozebrány, pakny repasovány, motor rozebrán. […]
-
ČZ 150c exportní verze (1950-1953) technické parametry: R.v.: 1951, objem: 148ccm, kompresní poměr: 6,9:1, výkon: 6k při 6000 ot./min., max. rychlost: 85km/hod., spotřeba: 2l/100km. Motocykl zakoupen na inzerát s původním technickým průkazem. Prvním majitelem bylo ministerstvo zdraví. Vzhledem ke špatnému počátečnímu stavu při koupi si projde kompletní renovací do původního stavu. Ponechán bude zřejmě v jednosedadlové verzi. – motocykl rozebrán, díly se důkladně prošly […]